Convocatòries Altres convocatòries
OFICIAL ADMINISTRATIU/VA DE COMPRES
Entitat/empresa
Serveis Auxiliars a la Sanitat
Tipus de convocatòria
Externa
Termini
Inici: Dimarts 1 de abril de 2025
Final: Dimecres 16 de abril de 2025
Estat:
Tancada
Detalls de la plaça
Amb l'objectiu d'oferir possibilitats de desenvolupament professional i l'assumpció de noves funcions i responsabilitats com a estímul pel creixement i la millora, Serveis Auxiliars a la Sanitat (SAS, AIE) obre una convocatòria interna per a la provisió d'un lloc de treball de:
OFICIAL ADMINISTRATIU/VA DE COMPRES
Som SERVEIS AUXILIARS A LA SANITAT (SAS, AIE), empresa que desenvolupa activitats econòmiques auxiliars pel Consorci Hospitalari de Vic, la Fundació Hospital de la Santa Creu i Fundació Hospital de Sant Jaume de Manlleu.
Actualment ens trobem en un moment de transformació cultural. Si t'agraden els reptes i els projectes innovadors aquesta és una oportunitat per entrar a formar part d'un equip multidisciplinar en creixement que té com a objectiu millorar el model de relació amb els nostres grups d'interès mitjançant una transformació estructural, digital i tecnològica.
Estem cercant un/a Oficial Administratiu/va per al Servei de Compres per entrar a formar part de l'equip de Compres i Logística del Hospital.
Funcions:
Gestió de compres i aprovisionament:
- Identificar les necessitats de material sanitari, farmacèutic, tècnic i d'oficina.
- Elaborar comandes segons les demandes dels diferents serveis i departaments.
- Coordinar-se amb els proveïdors per garantir el subministrament en temps i forma.
- Negociar condicions econòmiques i contractuals per obtenir les millors condicions de qualitat-preu.
Relació amb proveïdors i contractació
- Cercar i homologar nous proveïdors segons els requisits sanitaris i administratius.
- Gestionar les licitacions públiques i contractes de subministrament.
- Controlar el compliment dels acords establerts amb proveïdors.
Compliment normatiu i qualitat
- Assegurar-se que tots els productes i serveis adquirits compleixen la normativa sanitària i legal vigent.
- Aplicar protocols de qualitat en la selecció i recepció de materials.
- Gestionar incidències amb proveïdors (retards, productes defectuosos, canvis en les comandes, etc.).
Requeriments
- CFGS en Administració i finances o similars.
- Experiència en el darrer any en l'àrea de compres.
- Coneixement de la llei de contactes del sector públic.
- Eines d'ofimàtica i coneixement avançat d'Excel.
Es valorarà
- Coneixement de la llengua Catalana.
- Experiència en l'àmbit sanitari.
- Coneixement de circuit logístic dins l'àmbit hospitalari.
- Experiència en l'ERP de SAP en el mòdul MM i amb la funció MRP.
Perfil competencial
Persona versàtil i flexible amb capacitat per adaptar-se. Habilitats desenvolupades en planificació, organització i treball en equip, així com en comunicació, orientació al client intern, adaptabilitat al canvi, resolució d'incidències i compromís amb l'organització.
Què t'oferim
- Contractació indefinida a jornada completa.
- Retribució segons conveni SISCAT, Grup Professional 6.1 nivell II.
- Accés a programes de formació continuada.
- Creixement i professionalitat.
La convocatòria d'aquesta plaça està tancada.