Convocatòries Altres convocatòries

OFICIAL ADMINISTRATIU/VA DE COMPRES

Entitat/empresa

Serveis Auxiliars a la Sanitat

Tipus de convocatòria

Externa

Termini

Inici: Dimarts 1 de abril de 2025
Final: Dimecres 16 de abril de 2025

Estat:

Tancada

Detalls de la plaça

Amb l'objectiu d'oferir possibilitats de desenvolupament professional i l'assumpció de noves funcions i responsabilitats com a estímul pel creixement i la millora, Serveis Auxiliars a la Sanitat (SAS, AIE) obre una convocatòria interna per a la provisió d'un lloc de treball de:

OFICIAL ADMINISTRATIU/VA DE COMPRES

Som SERVEIS AUXILIARS A LA SANITAT (SAS, AIE), empresa que desenvolupa activitats econòmiques auxiliars pel Consorci Hospitalari de Vic, la Fundació Hospital de la Santa Creu i Fundació Hospital de Sant Jaume de Manlleu.

Actualment ens trobem en un moment de transformació cultural. Si t'agraden els reptes i els projectes innovadors aquesta és una oportunitat per entrar a formar part d'un equip multidisciplinar en creixement que té com a objectiu millorar el model de relació amb els nostres grups d'interès mitjançant una transformació estructural, digital i tecnològica.

Estem cercant un/a Oficial Administratiu/va per al Servei de Compres per entrar a formar part de l'equip de Compres i Logística del Hospital.

Funcions:

Gestió de compres i aprovisionament:

  • Identificar les necessitats de material sanitari, farmacèutic, tècnic i d'oficina.
  • Elaborar comandes segons les demandes dels diferents serveis i departaments.
  • Coordinar-se amb els proveïdors per garantir el subministrament en temps i forma.
  • Negociar condicions econòmiques i contractuals per obtenir les millors condicions de qualitat-preu.

Relació amb proveïdors i contractació

  • Cercar i homologar nous proveïdors segons els requisits sanitaris i administratius.
  • Gestionar les licitacions públiques i contractes de subministrament.
  • Controlar el compliment dels acords establerts amb proveïdors.

Compliment normatiu i qualitat

  • Assegurar-se que tots els productes i serveis adquirits compleixen la normativa sanitària i legal vigent.
  • Aplicar protocols de qualitat en la selecció i recepció de materials.
  • Gestionar incidències amb proveïdors (retards, productes defectuosos, canvis en les comandes, etc.).

Requeriments

  • CFGS en Administració i finances o similars.
  • Experiència en el darrer any en l'àrea de compres.
  • Coneixement de la llei de contactes del sector públic.
  • Eines d'ofimàtica i coneixement avançat d'Excel.

Es valorarà

  • Coneixement de la llengua Catalana.
  • Experiència en l'àmbit sanitari.
  • Coneixement de circuit logístic dins l'àmbit hospitalari.
  • Experiència en l'ERP de SAP en el mòdul MM i amb la funció MRP.

Perfil competencial

Persona versàtil i flexible amb capacitat per adaptar-se. Habilitats desenvolupades en planificació, organització i treball en equip, així com en comunicació, orientació al client intern, adaptabilitat al canvi, resolució d'incidències i compromís amb l'organització.

Què t'oferim

  • Contractació indefinida a jornada completa.
  • Retribució segons conveni SISCAT, Grup Professional 6.1 nivell II.
  • Accés a programes de formació continuada.
  • Creixement i professionalitat.

La convocatòria d'aquesta plaça està tancada.