Convocatòries Altres convocatòries
TÈCNIC/A D’ASSESSORIA JURIDICA
Entitat/empresa
Serveis Auxiliars a la Sanitat
Tipus de convocatòria
Externa
Termini
Inici: Dilluns 13 de gener de 2025
Final: Dijous 30 de gener de 2025
Estat:
Oberta
Detalls de la plaça
Amb l'objectiu d'oferir possibilitats de desenvolupament professional i l'assumpció de noves funcions i responsabilitats com a estímul pel creixement i la millora, Serveis Auxiliars a la Sanitat (SAS, AIE) obre una convocatòria interna per a la provisió d'un lloc de treball de tècnic/a assessoria jurídica:
TÈCNIC/A ASSESSORIA JURÍDICA
Som SERVEIS AUXILIARS A LA SANITAT (SAS, AIE), empresa que desenvolupa activitats econòmiques auxiliars pel Consorci Hospitalari de Vic, Fundació Hospital de la Santa Creu de Vic. Actualment ens trobem en un moment de creixement i transformació cultural.
És per això que cerquem un/a Tècnic/a d'Assessoria Jurídica. S'incorporarà a l'equip d'assessoria jurídica que té com a objectiu garantir l'adequació legal de la Institució i dotar de seguretat jurídica.
Funcions
- Estudi, gestió, impuls i tramitació dins de l'àmbit de les seves competències, d'acord amb les directrius marcades, la normativa jurídica aplicable i els criteris de gestió establerts per garantir l'eficàcia, l'eficiència, l'efectivitat i la qualitat dels processos.
- Realització de funcions de gestió administrativa, estudi i proposta normativa, així com l'elaboració d'informes i estudis sobre temes jurídics.
- Inspecció, execució, control, justificació, seguiment i supervisió dels expedients relacionats amb l'àmbit de competència assignat.
- Control i gestió dels àmbits vinculats a les matèries que li siguin assignades, incloent la preparació de plecs de condicions i plecs de prescripcions tècniques.
- Instrucció de procediments administratius, assegurant el compliment de les normatives vigents.
- Suport a altres àrees administratives i de gestió per a la coordinació i realització de les tasques relacionades amb l'assessorament jurídic.
- Recollida de dades qualitatives i quantitatives per analitzar l'efectivitat i l'impacte de les actuacions en l'àmbit jurídic.
- Realització de tasques de caràcter similar que li siguin assignades pels superiors o responsables de l'àrea
Requeriments
- Carrera universitària en Dret.
Es valorarà
- Formació en dret administratiu i especialment en contractació administrativa.
- Habilitat per a la gestió administrativa i tramitació de procediments.
- Experiència prèvia en àmbits de l'assessoria jurídica.
- Experiència en protecció de dades.
- Coneixement de la llengua catalana.
Perfil competencial
Cerquem una persona proactiva, autònoma i resolutiva. Amb capacitat analítica, orientació als resultats, habilitats comunicatives, vocació de servei i acostumada a gestionar grans volums de feina.
Què t'oferim
- Contractació indefinida a jornada completa.
- Horari intensiu de matí amb una tarda a la setmana.
- Retribució segons conveni SISCAT, grup professional 5.
- Accés a programes de formació continuada.
Per participar en el procés de selecció, ompliu el formulari de sol·licitud de treball indicant en el camp 'Comentaris' la plaça a la que voleu optar.