Convocatòries Altres convocatòries

OFICIAL ADMINISTRATIU/VA D’ADMINISTRACIÓ DE PERSONES

Entitat/empresa

Serveis Auxiliars a la Sanitat

Tipus de convocatòria

Pública

Termini

Inici: Divendres 27 de desembre de 2024
Final: Divendres 31 de gener de 2025

Estat:

Oberta

Detalls de la plaça

Amb l'objectiu d'oferir possibilitats de desenvolupament professional i l'assumpció de noves funcions i responsabilitats com a estímul pel creixement i la millora, Serveis Auxiliars a la Sanitat (SAS, AIE) obre una convocatòria externa per a la provisió d'un lloc de treball de:

OFICIAL ADMINISTRATIU/VA D'ADMINISTRACIÓ DE PERSONES

Som SERVEIS AUXILIARS A LA SANITAT (SAS, AIE), empresa que desenvolupa activitats econòmiques auxiliars pel Consorci Hospitalari de Vic, la Fundació Hospital de la Santa Creu, Fundació Hospital de Sant Jaume de Manlleu i L’Hospital de Campdevànol.

Actualment ens trobem en un moment de transformació cultural. Si t'agraden els reptes i els projectes innovadors aquesta és una oportunitat per entrar a formar part d'un equip multidisciplinar en creixement que té com a objectiu millorar el model de relació amb els nostres grups d'interès mitjançant una transformació estructural, digital i tecnològica.

Estem cercant un/a OFICIAL ADMINISTRATIU/VA D'ADMINISTRACIÓ DE PERSONES per entrar a formar part de l'equip de Relacions Laborals i Administració de Persones.

Funcions

Dins l'equip de Relacions Laborals i d'Administració de Persones s'encarregarà de la gestió d'administració del personal referent als tràmits legals de vinculació i desvinculació dels treballadors, altra documentació annexa i a la gestió del temps de treball (calendaris laborals). També donarà assessorament i resolució de consultes legals als professionals i comandaments.

Perfil competencial

Cerquem una persona proactiva, autònoma i resolutiva. Amb capacitat analítica, orientació als resultats, habilitats comunicatives, vocació de servei i acostumada a gestionar grans volums de feina.

Requeriments

  • Formació universitària relacionada en l'àmbit dels RRHH o en ciències socials.
  • Coneixement i experiència demostrada en normativa laboral per poder assessorar i garantir el compliment d'aquesta.
  • Experiència en la realització del cicle complet d'un professional (incorporació, contractació, introducció de variables, gestió de la IT, materinitats/paternitats, permisos, excedències, liquidacions etc.)
  • Coneixement dels sistemes telemàtics de la Seguretat Social (Sistema RED i SILTRA) i del servei públic d'ocupació (Certificados i Contrat@)
  • Experiència prèvia en l'àmbit de l'administració de personal i les relacions laborals i acostumat a gestionar grans volums (assessoria gran o multinacional).
  • Coneixement avançat d'Excel.

Es valorarà

  • Coneixement del programa Integrho i/o altres programes d'administració laboral.
  • Coneixement del Conveni SISCAT i GERCAT
  • Coneixement del sector sanitari.
  • Coneixement de la llengua catalana.

Què t'oferim

  • Integració a l'equip professional del servei de Relacons Laborals i Administració de Persones.
  • Contractació indefinida a jornada completa.
  • Retribució segons conveni SISCAT Grup 6 Nivell II
  • Horari intensiu de dilluns a divendres amb una tarda a la setmana.
  • Accés a programes de formació continuada.
  • Possibilitat de realitzar teletreball i flexibilitat horària.

Per participar en el procés de selecció, ompliu el formulari de sol·licitud de treball indicant en el camp 'Comentaris' la plaça a la que voleu optar.

* Els camps són obligatoris