Incorporem Mercedes Romero Martínez com a cap de Gestió de Clients
Mercedes Romero és la nova responsable de l’Àrea de Gestió de Clients del CHV-FHSC.
Mercedes Romero Martínez (1967), diplomada en estudis empresarials, té una trajectòria professional de més de 30 anys en el sector sanitari. Els últims anys ha exercit com a responsable d'atenció a la ciutadania de la Direcció d'Atenció Primària de la Metropolitana Nord (Institut Català de la Salut).
La nova cap de Gestió de Clients destaca per ser una professional orientada a la millora de processos i sistemes que intervenen en l'atenció al pacient. A més de la seva formació empresarial, té un Màster en gestió integral de serveis en l'atenció primària, socials i hospitalaris (GESAPH) i Màster en Direcció d'Institucions Sanitària, amb els quals podrà reforçar la seva visió multidisciplinària i estratègica per posar-la en pràctica a la nostra institució.
Des de la Direcció, en nom de totes i tots els que formem part del CHV-FHSC li donem la benvinguda i li desitgem molts encerts en la seva nova responsabilitat.
Gràcies, Esther
Des de la Direcció volem agrair a l'Esther Fernàndez tot el que ha aportat a la institució sobretot la seva aportació en l'àmbit de processos i fer-li arribar els millors desitjos en la seva nova etapa professional.