Satisfacció dels pacients
Una de les nostres línies estratègiques és construir un hospital acollidor, situant l'experiència del pacient al centre de l'atenció. Ens guia el principi de "primer els pacients" per oferir una atenció i una acollida excepcionals durant tota la seva estada. Per això, des d'Atenció al Ciutadà incorporem com a objectius els aspectes més rellevants detectats fruit del diàleg amb pacients i ciutadans: la millora de l'accés als serveis (llistes d’espera), el confort, l’accessibilitat (disminució de barreres arquitectòniques), la comunicació amb els usuaris, el tracte i suport emocional o la no discriminació.
A més d’analitzar les enquestes de satisfacció del CatSalut, duem a terme altres enquestes específiques i grups focals per fer un seguiment de les propostes de millora. Alhora, els nostres usuaris també poden valorar l'assistència en temps real mitjançant tauletes ubicades a diferents serveis de l'Hospital Universitari de Vic i la Clínica de Vic.
Actuacions per detectar la satisfacció
- ENQUESTES DEL CATSALUT
- Urgències
Percepció global del servei rebut: 7,40 / 10
Tornaria a utilitzar els serveis: 71,3% - Embaràs-part-puerperi
Percepció global del servei rebut: 8,24 / 10
Tornaria a utilitzar els serveis: 87,5% - Rehabilitació ambulatòria
Percepció global del servei rebut: 8,03 / 10
Tornaria a utilitzar els serveis: 87,5% - ENQUESTES DEL CHV
- Enquesta no públic
Percepció global del servei rebut: 9,07 / 10
Tornaria a utilitzar els serveis: 90,4% - Enquesta treball social
Satisfacció global amb TS: 8,15 / 10
Coneixement de les funcions de treball social: 7,41 / 10 - ENQUESTES RATENOW
Sistema per recollir l'opinió dels usuaris a través de tauletes instal·lades als accessos de l’HUV i CdV - Hospitalització
Satisfacció amb l’experiència: 63% de respostes positives - Consulta externa
Satisfacció amb l'experiència: 70% de respostes positives
Promotors: 52% de puntuacions de 9 i 10 en escala de 0 a 10 - Urgències
Satisfacció amb l'experiència: 56% de respostes positives
Promotors*: 46% - Laboratori
Satisfacció amb l'experiència: 77% de respostes positives
Promotors*: 71% - Radiodiagnòstic
Satisfacció amb l'experiència: 73% de respostes positives
Promotors*: 75% - Unitat de Tractaments Específics
Satisfacció amb l'experiència: 78% de respostes positives
Promotors*: 80% - Unitat de Cures Intensives
Satisfacció amb l'experiència: 76% de respostes positives - Nefrologia
Satisfacció amb l'experiència: 53% de respostes positives
Promotors*: 50%
(*) Percentatge de puntuacions de 9 i 10 en escala de 0 a 10