Enquestes de satisfacció
A la Unitat d'Atenció al Ciutadà analitzem les enquestes de satisfacció del CatSalut, alhora que fem enquestes pròpies i grups focals específics per fer seguiment de les millores implantades. El 2021 el CatSalut encara no ha pogut realitzar enquestes, però des del CHV n’hem realitzat d’específiques per conèixer el grau de satisfacció dels pacients i familiars, així com els seus valors, creences, preferències i necessitats particulars.
Hospitalització no pública |
2019 |
2020 |
2021 |
Satisfacció global (sobre 10) |
9,00 |
9,07 |
9,16 |
Tornaria a utilitzar el servei |
94,0% |
97,4% |
97,5% |
Hospitalització domiciliària |
2021 |
Com valora el servei rebut |
9,10 |
Tornaria a utilitzar el servei |
98% |
Servei de Laboratori (a professionals) |
2021 |
Les prestacions que ofereix el Laboratori |
8 |
Els serveis que ofereix el Laboratori |
8 |
Suggeriments i reclamacions
Enguany s’han registrat 504 reclamacions. Són un 26% més que el 2020, però un 31% menys si comparem les dades amb les de 2019, any que agafem de referència tenint en compte que el 2020 va ser molt atípic. Continua la disminució de les reclamacions de l'Àrea Quirúrgica, mentre que incrementen les de Consultes Externes, un fet que es deu, sobretot, per les dificultats inicials en els canvis de derivacions des d'Atenció Primària i pels canvis recurrents de visita. També augmenten les queixes en les quals els ciutadans demanen una ràpida resolució a les seves demandes.
RECLAMACIONS |
2018 |
2019 |
2020 |
2021 |
Total |
677 |
731 |
399 |
504 |
Organització i tràmits |
79,6% |
78,8% |
74,5% |
71,7% |
Hoteleria |
3,9% |
3,4% |
4,2% |
2,9% |
Assistencial |
11,7% |
13,8% |
15,1% |
18,4% |
Tracte |
0,1% |
0,1% |
0,5% |
0,4% |
Informació |
3,2% |
3,0% |
4,7% |
5,5% |
Documentació |
1,4% |
0,9% |
1,0% |
1,2% |
Respostes < 15 dies |
83,5% |
80,4% |
84,8% |
74,7% |