Formació
L'activitat formativa s'ha recuperat de forma substancial, amb un compliment del 77% respecte a la planificació. Tanmateix, cal seguir incidint per assolir un 80% o més de compliment del Pla de Formació, que era l’estàndard previ a la pandèmia. S'ha recuperat en bona part el nombre d'hores de formació i els recursos i les despeses que s'hi destinen. La formació s'ha focalitzat en la salut laboral, la qualitat i la millora continua i l’atenció al client. Aspectes com la prevenció han obtingut percentatges més baixos atès que els professionals d'aquests àmbits han estat centrats en les campanyes de vacunació i, per tant, han pogut destinar poca dedicació a la docència. Això també ha succeït amb el personal mèdic els quals han hagut de posposar activitats de formació cardiopulmonar per l'agenda assistencial que exigia la Covid.
En total, s’han dut a terme 199 activitats formatives, que equivalen a 33.974 hores, amb 2.949 assistents. El cost de les activitats ha estat 397.738,03 €.
INDICADORS DE FORMACIÓ* | 2019 | 2020 | 2021 |
---|---|---|---|
Despesa en formació per professional | 346€ | 158€ | 319€ |
Professionals convocats al Pla de Formació | 89,8% | 92,7% | 89,7% |
Hores de formació per professional | 10,97 | 3,42 | 11,53 |
Mitjana d’hores de formació per perfils | |||
· Facultatius | 5,99 | 3,76 | 11,48 |
· Infermeria | 12,67 | 3,23 | 12,40 |
· Administració, tècnic i direcció | 10,71 | 3,86 | 7,44 |
· Logística i serveis generals | 4,50 | 3,72 | 6,66 |
(*) Formació grupal planificada en el marc del Pla de Formació. Computa el total de treballadors a jornada completa, inclosos suplents. |
COMPLIMENT DE LA FORMACIÓ* | 2019 | 2020 | 2021 |
---|---|---|---|
Compliment del Pla de Formació | 82% | 47% | 77% |
Mitjana de compliment per temàtica | |||
Salut laboral | 100% | 100% | 100% |
Qualitat i millora contínua | 100% | 100% | 100% |
Prevenció i actuació en emergències | 100% | 33,24% | 56,43% |
Prevenció i control de la infecció | 100% | 63,09% | 49,31% |
Reanimació cardiopulmonar | 100% | 12,78% | 26,63% |
Atenció al client | 100% | 100% | 100% |
(*) El compliment global del Pla de Formació es valora sobre el número total d'activitats de formació planificades inicialment. El compliment en cada temàtica es valora sobre el número de persones i hores planificades, independentment del nombre d'activitats realitzades. |