Qualitat
A través de la Unitat d'Atenció al Ciutadà, analitzem les enquestes de satisfacció del CatSalut i els suggeriments / reclamacions per poder orientar les nostres polítiques de millora. Alhora, duem a terme altres enquestes específiques i grups focals per conèixer l’experiència de pacients i familiars, els seus valors i creences, o les seves preferències i necessitats particulars.
Avaluacions de l’experiència del pacient realitzades a títol intern
Hospital Universitari de la Santa Creu de Vic
- Informe experiència pacient:GF experiència a familiars de pacients de Psicoestimulació.
- Informe experiència pacient:GF amb cuidadors principals de pacients morts a domicili.
El Nadal, Serveis per a la Gent Gran
- Enquesta famílies d'alimentació / participació menús
- Enquesta bugaderia roba personal
- Enquestes satisfacció usuaris Residència / CD
ENQUESTES DE SATISFACCIÓ DEL CATSALUT* | Hospital 2016 | Hospital 2019 | Catalunya |
Grau de satisfacció (sobre 10) | 8,8 | 8,3 | 8,4 |
Fidelitat | 93% | 91,9% | 91,6% |
Sensació d’estar en bones mans | 98% | 95% | 97% |
(*) Últims resultats disponibles. L'any 2021 el CatSalut no ha realitzat enquestes Plaensa entre els pacients dels centres sociosanitaris. |
Avaluació dels plans de millora
- Pla de millora de Qualitat i seguretat a l'HUSC : 5,5/7=78,5%
- Pla de millora de Qualitat i seguretat a El Nadal.SGG: 8/10=80%
- Pla de millora de Coneixement: 6/7= 87,5%
- Pla de millora de Protecció de Dades: anul·lat
- Pla de millora d'Acreditació: 5/5=100%
- Pla de millora d'espais i equipaments: 6/9= 66,6%
- Pla de millora de TIC's: 3/3= 100%
- Pla Millora de Manteniment: 2/2= 100%