Qui som i cap on anem?
La Fundació Assistencial d'Osona (FADO) és una institució sense ànim de lucre, experta i professionalitzada en l'atenció personal i social, principalment al col·lectiu de la gent gran.
Donem resposta a les necessitats d'atenció, suport i educació amb l'objectiu d'assolir un envelliment satisfactori, promocionar l'autonomia de les persones i la seva assistència quan es troben en situació de dependència. També donem suport als seus cuidadors des d'una vessant psicosocial i formativa.
Els nostres valors
Professionalitat i qualificació |
Atenció personalitzada |
Proximitat i coordinació |
Compliment de la legalitat |
Eficiència i disponibilitat |
Creativitat i innovació |
Avaluació de la Política de Qualitat
La direcció de la FADO ha establert la Política de Qualitat intentant que sigui coherent en tot moment amb la filosofia de treball i que estigui alineada amb la seva missió i valors. La Política de Qualitat és coneguda per tot el personal de la FADO i s'avalua de manera periòdica.
Les directrius fonamentals de la Política de Qualitat són:
- Consolidar la gestió de qualitat total i orientar-nos a les persones usuàries, identificant les seves necessitats, detectant els aspectes de satisfacció/insatisfacció de l'assistència i establint una organització en funció de les seves necessitats, en el marc d'una assistència professional i de qualitat.
- Que el propòsit final de totes les nostres actuacions i serveis sigui pel manteniment i/o millora de les seves capacitats, de la seva qualitat de vida i benestar de les persones usuàries.
- El tracte personalitzat i el respecte pels drets, valors i preferències de la persona, promovent la seva participació.
- Procurar que els nostres professionals adquireixin les competències necessàries per al correcte exercici de les seves funcions, incentivant la motivació dels professionals, la confidencialitat i el treball en equip i la formació continuada.
El Sistema de Gestió de la Qualitat de la FADO ha estat certificat segons la norma ISO 9001:2015, l'estàndard internacional que permet acreditar la qualitat d'una empresa i que és alhora una excel·lent eina per millorar els serveis que oferim i la satisfacció dels clients.