Qualitat
A través de la Unitat d'Atenció al Ciutadà, analitzem les enquestes de satisfacció del CatSalut i els suggeriments / reclamacions per poder orientar les nostres polítiques de millora. Alhora, duem a terme altres enquestes específiques i grups focals per conèixer l’experiència de pacients i familiars, els seus valors i creences, o les seves preferències i necessitats particulars.
ENQUESTES DE SATISFACCIÓ DEL CATSALUT | Hospital 2016 | Hospital 2018 | Catalunya* |
Grau de satisfacció (sobre 10) | 8,81 | 8,29 | 8,4 |
Fidelitat | 93% | 91,9% | 91,6% |
Sensació d’estar en bones mans | 98% | 95% | 97% |
(*) Dades de 2016 (darrera dada disponible) |
Avaluacions de l’experiència del pacient realitzades a títol intern
Hospital Universitari de la Santa Creu de Vic
- Experiència del pacient ambulatori: enquesta per valorar l’atenció a la Recepció del centre (activitat quantitativa) i grup focal amb persones diagnosticades de Demència inicial que assisteixen al Grup de Psicoestimulació Cognitiva (activitat qualitativa).
- Experiència del pacient d’internament: s'ha completat el Pla 2017-2018 de millora de l'indicador “Ajuda per controlar-millorar el dolor” (objectiu de contracte amb CatSalut). Es confirma la millora dels resultats amb un 86% d'indicador positiu.
El Nadal, Serveis per a la Gent Gran
- Residència Fundació Gallifa: enquesta de satisfacció del servei de Bugaderia.
- SAIAR Folgueroles: enquesta de satisfacció del servei d’Alimentació.
- Residència El Nadal: grup focal amb els familiars sobre l’alimentació i grup focal amb usuaris sobre les activitats de la planta 1.
Avaluació dels plans de millora
- Pla de millora de Qualitat i Seguretat a l'HUSC : 9/9=100%
- Pla de millora de Qualitat i Seguretat a El Nadal.SGG: 10/11=90,9%
- Pla de millora de Coneixement: 5/6= 83,3%
- Pla de millora de Protecció de Dades: 10/10= 100%
- Pla de millora d'Acreditació: 5/6= 83,3%
- Pla de millora d'Espais i equipaments: 9/9= 100%
- Pla de millora de TICs: 10/10= 100%
- Pla Millora de Manteniment: 4/5= 80%