Fes-te la Intranet a mida
La intranet corporativa us permet configurar part dels continguts que hi voleu veure perquè s'adaptin als vostres interessos. i personalitzar-la amb enllaços destacats, baners, llistat de tasques...
Els professionals podeu adaptar la intranet al vostre gust per treure'n el màxim profit. Per tal d'accedir a les opcions de configuració i altres funcionalitats, cal que inicieu la sessió amb el vostre usuari i contrasenya, mitjançant el botó que trobareu a la part superior dreta de la capçalera.
Un cop us identifiqueu, a la barra lateral trobareu l'espai "Configuració" (icona de l'engranatge), des d'on podreu desar les vostres preferències sobre la portada: quins baners opcionals voleu veure, quantes notícies d'actualitat i actes us apareixen o quins mòduls de continguts seran visibles i en quin ordre.
La barra lateral de la intranet també us dona accés a diversos apartats:
- Eines: accessible sense necessitat d'identificar-se, inclou enllaços al programari, aplicacions i espais web d'ús habitual a la institució.
- Favorits: permet guardar enllaços d'interès per accedir-hi de forma ràpida.
- Notificacions: recull els avisos que us arribaran des de les funcionalitats de la intranet.
- Tasques a fer: espai que permet fer llistat de tasques pendents, marcar-les com a fetes o esborrar-les.
- Grups de Treball: dona accés a l'espai intern de Grups de Treball, on podreu compartir documents amb els usuaris que en formin part, així com establir tasques i marcar dates a l'agenda.
- Ajuda: espai amb informació d'interès sobre l'ús de la intranet. No cal identificar-se.