Tots els professionals ja disposen de correu corporatiu
Des de finals de juny, tot el personal del Consorci Hospitalari de Vic i de Serveis Auxiliars a la Sanitat ja disposa d'una adreça personal de correu corporatiu.
L’accés a aquest canal professional ha de fer més àgils i senzilles les gestions relacionades tant amb l'activitat diària com amb l'àmbit laboral.
Fins ara, disposaven de correu corporatiu propi els facultatius (grup 1), les infermeres i treballadores socials (grup 2), els tècnics dels departaments de suport (grups 4 i 5), així com altres professionals que participen en grups o comissions. Al març, es va donar adreça particular a tot el personal auxiliar d'infermeria de l'Hospital Universitari de Vic, l'Hospital Sant Jaume de Manlleu i la Clínica de Vic, i al llarg dels últims tres mesos s’han anat creant i assignant els usuaris a la resta de col·lectius que encara no en tenien, fins a completar la totalitat de la plantilla.
Versió millorada
Recentment, s'ha actualitzat la versió del sistema d'agenda i de correu electrònic corporatiu del CHV. El nou programa permet disposar de funcionalitats més avançades i de més espai a les bústies, per tal de fer encara més útil i eficaç aquesta eina.
Accedeix al programa de correu corporatiu a: https://correu.chv.cat
Com accedir al correu corporatiu
El programa de correu electrònic del CHV és un sistema "webmail", és a dir, que funciona en línia a través d'Internet. Podeu accedir al programa des de qualsevol ordinador, mòbil o tauleta, introduint l'adreça web https://correu.chv.cat i el vostre nom d'usuari i contrasenya. També us podeu crear un accés directe a l'escriptori del PC (als ordinadors de la xarxa del CHV ja hi és per defecte) o a la pantalla d'inici del vostre telèfon mòbil.