Instagram, Facebook i Telegram: altaveus per arribar més lluny
Els nous comptes de Telegram, Instagram i Facebook s'integren en la dinàmica de la resta de canals del CHV per aportar-hi la immediatesa, l'accés via mòbil, la participació, l'arribada a nous públics que faciliten les xarxes socials
Canal intern de Telegram
#SomCHV és un grup privat a la xarxa de missatgeria Telegram on cada dia es publiquen, en format breu, totes les informacions, notícies, avisos, campanyes i comunicats interns dirigits als professionals dels centres del CHV, així com una selecció de continguts d'interès de /Salut i d'institucions amb qui col·laborem. El canal és exclusiu per al personal del CHV i SAS. Hi podeu accedir clicant el següent enllaç d'invitació:
Compte públic a Instagram
@Consorci_Hospitalari_Vic és el perfil oficial d'Instagram que tenim per reforçar la nostra presència a les xarxes socials. Un nou compte públic on qualsevol qui ho vulgui podrà seguir tota l'actualitat del CHV i dels seus professionals, així com les iniciatives i campanyes que difonem a nivell extern. Els podeu seguir a:
Compte públic a Facebook
Consorci Hospitalari de Vic és la pàgina corporativa de Facebook on també podreu seguir l’actualitat dels professionals i les últimes novetats del CHV, així com les diverses iniciatives i campanyes que organitzem eventualment i per on donem també en fem difusió.
Al CHV gestionem des de fa anys perfils a xarxes socials amb finalitats i públics específics: per a residents i estudiants, per relacionar-nos amb els familiars d'usuaris, per captar nous professionals... Però la pandèmia ha fet més difícil arribar a moltes altres persones amb qui abans ens comunicàvem de manera presencial, alhora que ha fet sorgir noves necessitats. Els comptes corporatius complementen els perfils existents per oferir continguts generalistes i adreçats a tots els nostres públics. Gestionats pel Servei de Comunicació, els nous Telegram, Instagram i Facebook s'integren en la dinàmica de la resta de canals del CHV per aportar-hi la immediatesa, l'accés via mòbil, la participació, la col·laboració amb tercers o l'arribada a nous públics que faciliten les xarxes socials.
Reforcem la nostra presència a les xarxes socials