Informació i tràmits

Vull fer una reclamació

|Alt Image|

S'entén per reclamació l'expressió escrita dels i les pacients ( i/o dels seus familiars o entorn en nom seu) en relació a un acte o procés assistencial dels serveis oferts pel Consorci Hospitalari de Vic que li ha causat un dany i sobre el qual en demana una reparació. Posar una reclamació implica iniciar un tràmit administratiu i, per tant, entre d'altres, aportar la documentació i informació requerides per poder-la admetre, tramitar correctament i resoldre.

Segons la normativa vigent (Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques), el termini màxim per resoldre la reclamació és de 3 mesos.

Podeu presentar la reclamació a través del formulari següent. També ho podeu fer emplenant el formulari en paper que trobareu a qualsevol dels nostres taulells i presentant-lo presencialment a l'Oficina d'Atenció Ciutadana (ubicada a l' Hospital Universitari de Vic, planta 0).

No es gestionaran aquelles reclamacions en les que no s'identifiqui correctament la persona afectada i, en cas que la presenti una tercera persona, també la persona emissora.

Si vol fer una reclamació sobre un fet que l'afecta a vostè mateix/a, cliqui aquí.

Si vol fer una reclamació en nom d'una tercera persona, cliqui aquí.  Aquest tràmit requereix autorització d'aquesta persona (pacient) sempre i quan no sigui menor d'edat ni estigui incapacitada legalment.