Petició genèrica
A través d’aquest canal telemàtic, qualsevol persona física o jurídica podeu presentar una sol·licitud, escrit o comunicació quan no existeixi un formulari electrònic específic.
Dins el camp 'Motiu de la sol·licitud', indiqueu que la petició va dirigida al Consorci Hospitalari de Vic i, dins el camp ‘Ens destinatari’, seleccioneu Departament de Salut.
Accés al formulari per realitzar una petició genèrica
L'article 14 de la Llei 39/2015, estableix que els següents subjectes tenen l’obligació de relacionar-se amb les administracions públiques a través de mitjans electrònics:
- Persones jurídiques
- Entitats sense personalitat jurídica
- Notaris, registradors de la propietat i mercantils, i tots els qui exerceixin una activitat professional per a la qual es requereixi la col·legiació obligatòria, per als tràmits i actuacions que portin a terme amb les administracions públiques en exercici de la seva activitat professional.
- Els qui representin un interessat que estigui obligat a relacionar-se electrònicament amb l'Administració
- Empleats de les administracions públiques per als tràmits i actuacions que efectuïn amb elles per raó de la seva condició d'empleat públic