Convocatòries Altres convocatòries

OFICIAL ADMINISTRATIU/VA D'ASSESSORIA JURIDICA

Entitat/empresa

Serveis Auxiliars a la Sanitat

Tipus de convocatòria

Externa

Termini

Inici: Dimecres 22 de gener de 2025
Final: Diumenge 9 de febrer de 2025

Estat:

Oberta

Detalls de la plaça

Amb l'objectiu d'oferir possibilitats de desenvolupament professional i l'assumpció de noves funcions i responsabilitats com a estímul pel creixement i la millora, Serveis Auxiliars a la Sanitat (SAS, AIE) obre una convocatòria interna per a la provisió d'un lloc de treball de tècnic/a assessoria jurídica:

OFICIAL ADMINISTRATIU/VA D'ASSESSORIA JURIDICA

Som SERVEIS AUXILIARS A LA SANITAT (SAS, AIE), empresa que desenvolupa activitats econòmiques auxiliars pel Consorci Hospitalari de Vic, Fundació Hospital de la Santa Creu de Vic. Actualment ens trobem en un moment de creixement i transformació cultural. És per això que cerquem un/a Oficial Administratiu/va d'Assessoria Jurídica.

S'incorporarà a l'equip d'assessoria jurídica que té com a objectiu garantir l'adequació legal de la Institució i dotar de seguretat jurídica.

Funcions

  • Realització de tasques complexes de tramitació i gestió administrativa, utilitzant màquines, aparells i programes informàtics específics per al correcte desenvolupament de les tasques assignades.
  • Responsabilitat en la tramitació i impuls d'expedients administratius, vetllant pel compliment dels terminis establerts, així com pel control dels expedients fins a la seva finalització i arxiu.
  • Redacció de documents i informes segons models establerts i instruccions rebudes, donant suport al personal tècnic de l'àrea.
  • Preparació de documentació, tractament i actualització de bases de dades, així com elaboració de registres i certificacions relacionades amb l'àmbit de l'assessoria jurídica.
  • Seguiment i supervisió de l'execució dels acords adoptats pels òrgans col·legiats, resolucions i altres documents oficials vinculats a l'àmbit de la feina.
  • Atenció i informació als interessats dels expedients, tant de manera presencial com telefònica, resolent dubtes i proporcionant informació actualitzada sobre l'estat dels processos.
  • Realització de tasques de suport administratiu de caràcter similar que li siguin assignades pels superiors, contribuint a la bona marxa de l'equip i el compliment dels objectius establerts.

Requeriments

  • Estudis acadèmics a partir de CFGS o FP II.

Es valorarà

  • Experiència prèvia en àmbits de l'assessoria jurídica.
  • Coneixements en procediment administratiu o contractació administrativa.
  • Coneixements d'eines d'administració electrònica
  • Coneixement de la llengua catalana.

Perfil competencial

Cerquem una persona metòdica, autònoma i resolutiva. Amb capacitat d'organització, orientació als resultats, habilitats comunicatives, vocació de servei i acostumada a gestionar grans volums de feina.

Què t'oferim

  • Horari intensiu de matí amb una tarda a la setmana.
  • Retribució segons conveni SISCAT, Grup Professional 6.1, nivell II.
  • Accés a programes de formació continuada.

Per participar en el procés de selecció, ompliu el formulari de sol·licitud de treball indicant en el camp 'Comentaris' la plaça a la que voleu optar.

* Els camps són obligatoris