Convocatòries Altres convocatòries
MAGATZEMER/A
Entitat/empresa
Consorci Hospitalari de Vic
Tipus de convocatòria
Pública
Termini
Inici: Dimecres 23 de octubre de 2024
Final: Dimarts 12 de novembre de 2024
Estat:
Adjudicada a Yousra Balghou
Detalls de la plaça
Amb l'objectiu d'oferir possibilitats de desenvolupament professional i l'assumpció de noves funcions i responsabilitats com a estímul pel creixement i la millora, el Consorci Hospitalari de Vic obre una convocatòria externa per a la provisió d'un lloc de treball de:
MAGATZEMER/A
Funcions
En dependència del Cap de Magatzem, la persona seleccionada executarà les següents tasques: tasques de picking, distribució inter-hospitalària i intra-hospitalària ubicació dels productes dins de la zona d´emmagatzematge, verificació de les dates de producció, caducitats, lots i referències, tasques de reposició de material, repassar i verificar les comandes, gestió de l´estoc i l'inventari, neteja i ordre del magatzem.
Plaça convocada
CENTRE DE TREBALL |
CATEGORIA |
AREA DE TREBALL |
DEDICACIÓ |
TORN |
CICLE DE TREBALL |
HUV |
Magatzemer/a |
Magatzem |
100% |
T |
de dll a dv de 11h a 18h |
Requeriments
- Experiència i/o formació en àmbits del sector sanitari.
- Carnet de conduir (B1).
- Experiència prèvia en magatzems automatitzats.
Es valorarà
- Coneixement de la llengua catalana.
- Persona autònoma, resolutiva, amb habilitats comunicatives i atenció al detall.
- Coneixement del mòdul logístic de SAP.
- Coneixements en programa de gestió de magatzem ULISES
Criteris d'adjudicació
Es basen en l'obtenció de 100p. màxim, distribuïts de la següent manera:
- Trajectòria professional (60p. màxim)
- Formació (45p) (si en 4 anys té 100h 50p,< 15h 0p, entre 15 i 100h proporcional)
- Participació en grups de treball els últims 4 anys (de la institució / professió / associacions sanitàries / organismes públics):
- Coordinador (15p)
- Membre (8p)
- Temps treballat al sector sanitari (25p. màxim) (>4 anys 25p, <4 anys 6.25p/any o fracció 0.52p/mes)
- Prova competencial amb entrevista on s'avaluaran les següents aptituds: treball en equip, resolució d'incidències, gestió del canvi, autonomia i orientació al client (15p. màxim). En el cas de no superar aquesta prova, la persona quedarà descartada
Què t'oferim
- Contractació indefinida a temps complet.
- Retribució segons conveni SISCAT, Grup 7.
- Accés a programes de formació continuada.
Documentació a aportar
Currículum Vitae:
- Cal indicar clarament la data d'inici i finalització de les experiències laborals, indicant el mes i l'any d'inici i mes i any de finalització.
- Incloure l'any de finalització de la formació acadèmica reglada.
- Per la formació complementària (cursos), cal indicar l'any de finalització i el nombre d'hores realitzades.
Contra la present Resolució, que esgota la via administrativa, podrà interposar-se potestativament recurs de reposició en el termini d'un mes, a comptar des de l'endemà de la seva publicació, en virtut dels articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, o interposar directament el corresponent recurs davant el Jutjat Social competent en el termini de dos mesos a partir de la publicació d'aquesta Resolució, de conformitat amb les disposicions de la Llei 36/2011, de 10 d'octubre, reguladora de la jurisdicció social.