Convocatòries Altres convocatòries

RESPONSABLE DE GESTIÓ DE PROFESSIONALS D'INFERMERIA

Entitat/empresa

Consorci Hospitalari de Vic

Tipus de convocatòria

Pública

Termini

Inici: Dimarts 22 de octubre de 2024
Final: Dimarts 5 de novembre de 2024

Estat:

Tancada

Detalls de la plaça

Amb l'objectiu d'oferir possibilitats de desenvolupament professional i l'assumpció de noves funcions i responsabilitats com a estímul pel creixement i la millora, el Consorci Hospitalari de Vic obre una convocatòria pública per a la provisió d'un lloc de treball de:

RESPONSABLE DE GESTIÓ DE PROFESSIONALS D'INFERMERIA (Cap d’unitat)

En dependència del Cap de Gestió de Professionals d'Infermeria, i dins de la Direcció de Persones, la persona seleccionada s'encarregarà de garantir una gestió de la planificació eficient, coordinada i de qualitat dels professionals d'infermeria en els diferents àmbits assistencials. L'equip de GPI s'encarrega d'optimitzar el funcionament dels equips d'infermeria, i assegurar una atenció sanitària de qualitat a pacients i usuaris. Treballen coordinadament amb els comandaments de les diferents direccions (la Direcció d'Infermeria i la Direcció Intermèdia i Dependència), comprenent les necessitats i proposant solucions compartides per garantir l'eficiència dels equips. Gestionen i asseguren el compliment dels Plans de Recursos.

Responsabilitats

  • Gestió de l'equip de GPI: Organitzar i supervisar l'operativa del dia a dia, coordinar els centres i/o les unitats de l'activitat assignada juntament amb els comandaments assistencials corresponents, optimitzant el funcionament dels equips d'infermeria.
  • Qualitat assistencial: Conèixer les necessitats de les unitats, així com el perfil dels professionals d'infermeria, per coordinar la gestió dels equips i assegurar un servei de qualitat. La gestió de calendaris i de l'equip estarà orientada a millorar el funcionament dels equips d'infermeria, tant en la seva organització com en el desenvolupament professional.
  • Gestió de conflictes i incidències: Gestionar les possibles incidències i conflictes dins dels equips de treball d'infermeria, proposant solucions efectives en col·laboració amb les diferents comandaments.
  • Col·laboració interdepartamental: Treballar de manera transversal amb altres responsables i serveis per garantir l'eficàcia del sistema de salut i l'alineació amb els objectius estratègics del centre.

Funcions i tasques

  • Dissenyar i elaborar horaris, gestionar recursos per cobrir les plantes i les vacants i incidències laborals, i optimitzar l'ús dels recursos disponibles.
  • Anàlisi i optimització de recursos, preveient les necessitats amb màxima antelació, i coordinant amb selecció per garantir la planificació assistencial.
  • Comunicació constant amb la direcció i la resta de l'equip de gestió per garantir l'alineació amb els objectius estratègics.
  • Col·laboren en la definició dels Plans de Recursos, realitzen el seguiment i asseguren el seu compliment.
  • Selecció i contractació: Participar activament en la selecció, incorporació i integració dels nous professionals d'infermeria, realitzant entrevistes tècniques i valorant la seva necessitat contractual segons el pla de recurs.
  • Participació en projectes estratègics de l'organització i concretament en els de la Direcció de Persones

Requeriments

  • Titulació universitària en Infermeria.
  • Coneixement i experiència demostrada en el sector sanitari.
  • Capacitat de gestió d'equips i lideratge.
  • Capacitat d'organització, priorització i bona gestió del temps.

Perfil competencial

Persona amb capacitat de treball en equip, orientació a la qualitat i a la millora contínua, amb implicació i compromís amb el projecte. Habilitats interpersonals per establir relacions de confiança.

Capacitat per liderar equips, habilitats comunicatives i de negociació, i adaptabilitat de diferents estils comunicatius. Capacitat per resoldre problemes i presa de decisions.

Es valorarà

  • Coneixement de la llengua catalana.
  • Experiència prèvia o formació en gestió d'equips.
  • Estudis i/o coneixements en matèria de dret laboral/relacions laborals especialment en la interpretació i aplicació de convenis laborals del sector sanitari i social, així com en la gestió de drets i deures dels treballadors.
  • Capacitat per gestionar i resoldre conflictes laborals, incloent la negociació amb representants sindicals i la implementació de mesures que afavoreixin un ambient laboral equilibrat i respectuós.
  • Coneixements de sistemes de planificació de recursos humans (Integrho o d'altres).

Què t'oferim

  • Contractació indefinida a temps complet.
  • Retribució segons conveni SISCAT.
  • Accés a programes de formació continuada.

Contra la present Resolució, que esgota la via administrativa,  podrà interposar-se potestativament recurs de reposició en el termini d'un mes, a comptar des de l'endemà de la seva publicació, en virtut dels articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, o interposar directament el corresponent recurs davant el Jutjat Social competent en el termini de dos mesos a partir de la publicació d'aquesta Resolució, de conformitat amb les disposicions de la Llei 36/2011, de 10 d'octubre, reguladora de la jurisdicció social.

La convocatòria d'aquesta plaça està tancada.