Convocatòries Altres convocatòries
ARQUITECTE PER PROJECTES DE CONSTRUCCIÓ
Entitat/empresa
Serveis Auxiliars a la Sanitat
Tipus de convocatòria
Externa
Termini
Inici: Dilluns 14 de octubre de 2024
Final: Diumenge 24 de novembre de 2024
Estat:
Oberta
Detalls de la plaça
Amb l'objectiu d'oferir possibilitats de desenvolupament professional i l'assumpció de noves funcions i responsabilitats com a estímul pel creixement i la millora, Serveis Auxiliars a la Sanitat (SAS, AIE) obre una convocatòria externa per a la provisió d'un lloc de treball de:
PROJECT MANAGER: EN PROJECTES DE CONSTRUCCIÓ
Des de SERVEIS AUXILIARS A LA SANITAT (SAS, AIE), cerquem un/a Arquitecte Tècnic/a o Enginyer/a en edificació per donar servei al Consorci Hospitalari de Vic, a la Fundació Hospital de la Santa Creu de Vic i a la Fundació Hospital de Campdevànol.
Serà la persona responsable gestionar i liderar projectes del àmbit d'infraestructures sanitàries, participant des de les etapes d'inici, planificació, execució, supervisió i fins al tancament. Així com de dissenyar i implantar projectes d'infraestructura sanitària interns que li siguin assignats, assegurant el compliment dels estàndards de qualitat i normativa vigent.
Funcions
- Liderar els projectes de l'àmbit arquitectònic.
- Disseny i desenvolupament de projectes arquitectònics.
- Elaboració de plànols i documentació tècnica.
- Coordinació amb altres professionals del sector (enginyers, constructors, etc.).
- Supervisió de l'execució de les obres, garantint el compliment dels terminis i la qualitat.
- Participació en les reunions de seguiment dels projectes.
- Seguiment econòmic dels projectes.
- Realització d'informes tècnics i documents de seguiment.
- Dissenyar, planificar i executar el pla de manteniment del edifici segons el CTE.
- Mantenir al dia l'arxiu de les necessitats estructurals dels centres.
Requeriments
- Titulació en Arquitectura Tècnica o Enginyeria en Edificació.
- Experiència en gestió de llicències d'obra, gestions amb ajuntaments.
- Domini d'eines de disseny assistit per ordinador (AUTOCAD, PRESTO o similar).
- Formació acreditada en gestió de projectes.
- Presentació de dos projectes dirigits.
Es valorarà
- Coneixements en normativa d'obra pública i sanitària.
- Experiència mínima de 3 anys en el sector.
- Experiència en gestió de documentació i revisió de la part tècnica per a concursos públics.
- Coneixement de la llengua Catalana.
- Formació en PMBook
- Certificació Project Management Profesional (PMP)
Perfil competencial
Cerquem una persona resolutiva, proactiva i innovadora, amb capacitat analítica, orientació als resultats i al client intern, amb capacitat per optimitzar processos i facilitat per adaptar-se al canvi. Capacitat per treballar i liderar equips i gestionar projectes. I habilitats comunicatives i de resolució de problemes.
Què t'oferim
- Contractació indefinida al 60% de la jornada.
- Retribució segons conveni SISCAT.
- Entrar a formar part d'un projecte innovador.
- Programes de formació continuada.
Contra la present Resolució, que esgota la via administrativa, podrà interposar-se potestativament recurs de reposició en el termini d'un mes, a comptar des de l'endemà de la seva publicació, en virtut dels articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, o interposar directament el corresponent recurs davant el Jutjat Social competent en el termini de dos mesos a partir de la publicació d'aquesta Resolució, de conformitat amb les disposicions de la Llei 36/2011, de 10 d'octubre, reguladora de la jurisdicció social.
Per participar en el procés de selecció, ompliu el formulari de sol·licitud de treball indicant en el camp 'Comentaris' la plaça a la que voleu optar.