Convocatòries Altres convocatòries

ARQUITECTE PER PROJECTES DE CONSTRUCCIÓ

Entitat/empresa

Serveis Auxiliars a la Sanitat

Tipus de convocatòria

Externa

Termini

Inici: Dilluns 14 de octubre de 2024
Final: Diumenge 24 de novembre de 2024

Estat:

Oberta

Detalls de la plaça

Amb l'objectiu d'oferir possibilitats de desenvolupament professional i l'assumpció de noves funcions i responsabilitats com a estímul pel creixement i la millora, Serveis Auxiliars a la Sanitat (SAS, AIE) obre una convocatòria externa per a la provisió d'un lloc de treball de:

PROJECT MANAGER: EN PROJECTES DE CONSTRUCCIÓ 

Des de SERVEIS AUXILIARS A LA SANITAT (SAS, AIE), cerquem un/a Arquitecte Tècnic/a o Enginyer/a en edificació per donar servei al Consorci Hospitalari de Vic, a la Fundació Hospital de la Santa Creu de Vic i a la Fundació Hospital de Campdevànol.

Serà la persona responsable gestionar i liderar projectes del àmbit d'infraestructures sanitàries, participant des de les etapes d'inici, planificació, execució, supervisió i fins al tancament. Així com de dissenyar i implantar projectes d'infraestructura sanitària interns que li siguin assignats, assegurant el compliment dels estàndards de qualitat i normativa vigent.

Funcions

  • Liderar els projectes de l'àmbit arquitectònic.
  • Disseny i desenvolupament de projectes arquitectònics.
  • Elaboració de plànols i documentació tècnica.
  • Coordinació amb altres professionals del sector (enginyers, constructors, etc.).
  • Supervisió de l'execució de les obres, garantint el compliment dels terminis i la qualitat.
  • Participació en les reunions de seguiment dels projectes.
  • Seguiment econòmic dels projectes.
  • Realització d'informes tècnics i documents de seguiment.
  • Dissenyar, planificar i executar el pla de manteniment del edifici segons el CTE.
  • Mantenir al dia l'arxiu de les necessitats estructurals dels centres.

Requeriments

  • Titulació en Arquitectura Tècnica o Enginyeria en Edificació.
  • Experiència en gestió de llicències d'obra, gestions amb ajuntaments.
  • Domini d'eines de disseny assistit per ordinador (AUTOCAD, PRESTO o similar).
  • Formació acreditada en gestió de projectes.
  • Presentació de dos projectes dirigits.

Es valorarà

  • Coneixements en normativa d'obra pública i sanitària.
  • Experiència mínima de 3 anys en el sector.
  • Experiència en gestió de documentació i revisió de la part tècnica per a concursos públics.
  • Coneixement de la llengua Catalana.
  • Formació en PMBook
  • Certificació Project Management Profesional (PMP)

Perfil competencial

Cerquem una persona resolutiva, proactiva i innovadora, amb capacitat analítica, orientació als resultats i al client intern, amb capacitat per optimitzar processos i facilitat per adaptar-se al canvi. Capacitat per treballar i liderar equips i gestionar projectes. I habilitats comunicatives i de resolució de problemes.

Què t'oferim

  • Contractació indefinida al 60% de la jornada.
  • Retribució segons conveni SISCAT.
  • Entrar a formar part d'un projecte innovador.
  • Programes de formació continuada.

Contra la present Resolució, que esgota la via administrativa,  podrà interposar-se potestativament recurs de reposició en el termini d'un mes, a comptar des de l'endemà de la seva publicació, en virtut dels articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, o interposar directament el corresponent recurs davant el Jutjat Social competent en el termini de dos mesos a partir de la publicació d'aquesta Resolució, de conformitat amb les disposicions de la Llei 36/2011, de 10 d'octubre, reguladora de la jurisdicció social.

Per participar en el procés de selecció, ompliu el formulari de sol·licitud de treball indicant en el camp 'Comentaris' la plaça a la que voleu optar.

* Els camps són obligatoris