Convocatòries Altres convocatòries
TÈCNIC/A CONTROLLER DE RRHH
Entitat/empresa
Serveis Auxiliars a la Sanitat
Tipus de convocatòria
Externa
Termini
Inici: Dimarts 19 de desembre de 2023
Final: Dijous 29 de febrer de 2024
Estat:
Adjudicada a Alvaro Vega
Detalls de la plaça
Amb l'objectiu d'oferir possibilitats de desenvolupament professional i l'assumpció de noves funcions i responsabilitats com a estímul pel creixement i la millora, Serveis Auxiliars a la Sanitat (SAS, AIE) obre una convocatòria externa per a la provisió d'un lloc de treball de:
TÈCNIC CONTROLLER DE RRHH
Funcions
Vols créixer en el sector dels RRHH? T'apassiona l'anàlisi i l'explotació de les dades? Aquesta vacant és per tu! L'objectiu d'aquesta posició és optimitzar l'eficiència de la funció de Recursos Humans des de una perspectiva basada en les dades, per tal de definir i fer seguiment dels principals KPI de RRHH inclòs el cost de personal i implementar-los en un quadre de comandament de RRHH centrat en la presa de decisions.
Realitzaràs els pressupostos corresponents a la Direcció de Persones, faràs el seu seguiment analitzant els desviaments, i realitzaràs els informes d'indicadors de gestió. Garantint la fiabilitat i la qualitat de la informació per tal de facilitar i millorar la qualitat en la presa de decisions de les àrees d'organització i persones juntament amb la seva aportació de valor a les diferents entitats.
Participaràs en la transformació digital del departament.
- Confecció i del pressupost anual i previsió de costos de RRHH.
- Seguiment del pressupost mitjançant un anàlisi automatitzat.
- Anàlisi i valoració de desviaments pressupostaris i propostes d'accions de millores.
- Valoració econòmica per nous projectes.
- Informes d'indicadors de gestió periòdics (quadre de comandament).
- Millora continua dels processos de RRHH i eines existents (digitalització).
- Participació en l'elaboració de les dades del departament per auditories, pla igualtat, memòria, etc.
Perfil competencial
Persona amb una forta visió analítica amb competències desenvolupades en planificació i organització, gran capacitat d'interpretació i anàlisi de resultats, així com iniciativa i orientació al client intern juntament amb una identificació clara amb l'organització. Persona proactiva, i amb habilitats de comunicació atès que treballarà en coordinació amb la direcció de persones i la direcció econòmica financera.
Requeriments
- Diplomatura o Grau en Relacions Laborals, ADE, Ciències Empresarials o similars.
- Coneixement de l'àrea de RRHH, coneixement específic de nòmina.
- Domini avançat d'Excel.
- Experiència en posició similar. Anàlisi de costos i desviaments pressupostaris, tractament de dades de satisfacció laboral, rotació i absentisme laboral.
Es valorarà
- Interpretació de les dades econòmiques dels convenis laborals i la normativa de seguretat social a efectes d'impacte pressupostari.
- Experiència professional en el sector sanitari.
- Coneixement d'eines d'anàlisi com ara Qlik Sense, Qlik View, o Power BI
- Coneixement del software Integrho de gestió de RH.
- Coneixement de pressupost i comptabilitat d'entitats públiques.
- Coneixement de la llengua Catalana.
Què t'oferim
- Contractació indefinida amb jornada completa.
- Retribució salarial segons conveni SISCAT, Grup Professional 5.
- Horari de dilluns a divendres intensiu matí, amb una tarda a la setmana.
- Formació continuada.
- Creixement i professionalitat.