Convocatòries Altres convocatòries
MAGATZEMER/A
Entitat/empresa
Consorci Hospitalari de Vic
Tipus de convocatòria
Pública
Termini
Inici: Divendres 10 de novembre de 2023
Final: Diumenge 26 de novembre de 2023
Estat:
Adjudicada a Marc Plaza
Detalls de la plaça
Amb l'objectiu d'oferir possibilitats de desenvolupament professional i l'assumpció de noves funcions i responsabilitats com a estímul pel creixement i la millora, el Consorci Hospitalari de Vic obre una convocatòria externa per a la provisió d'un lloc de treball de:
MAGATZEMER/A
Funcions
En dependència del Cap de Magatzem, la persona seleccionada executarà les següents tasques: tasques de picking, distribució inter-hospitalària i intra-hospitalària ubicació dels productes dins de la zona d´emmagatzematge, verificació de les dates de producció, caducitats, lots i referències, tasques de reposició de material, repassar i verificar les comandes, gestió de l´estoc i l'inventari, neteja i ordre del magatzem.
Plaça convocada
CENTRE DE TREBALL |
CATEGORIA |
AREA DE TREBALL |
DEDICACIÓ |
TORN |
CICLE DE TREBALL |
HUV |
Magatzemer/a |
Magatzem |
100% |
T |
de dll a dc de 14h a 21:10h |
Requeriments
- Realitzar i superar el test online que s'enviarà via correu electrònic a totes les persones candidates.
- Experiència i/o formació en àmbits del sector sanitari.
- Carnet de conduir (B1).
Es valorarà
- Coneixement de la llengua catalana.
- Experiència prèvia en magatzems automatitzats.
- Persona autònoma, resolutiva, amb habilitats comunicatives i atenció al detall.
- Coneixement del mòdul logístic de SAP.
Prova de coneixement
Es farà arribar via correu electrònic un test de coneixement a totes les persones candidates. El test competencial s'enviarà en el moment que es tanqui el termini d'inscripció i hi haurà 3 dies naturals per realitzar-lo. En el cas de no realitzar el test o no superar-lo, la persona quedarà descartada.
El test online es rebrà amb el remitent "TestGorilla". En cas de no rebre'l, cal revisar la carpeta de spam. Per qualsevol inconvenient contactar amb seleccio(ELIMINAR)@chv.cat
Criteris d'adjudicació
Es basen en l'obtenció de 100p. màxim, distribuïts de la següent manera:
- Trajectòria professional (60p. màxim)
- Formació (45p) (si en 4 anys té 100h 50p,< 15h 0p, entre 15 i 100h proporcional)
- Participació en grups de treball els últims 4 anys (de la institució / professió / associacions sanitàries / organismes públics):
- Coordinador (15p)
- Membre (8p)
- Temps treballat al sector sanitari (25p. màxim) (>4 anys 25p, <4 anys 6.25p/any o fracció 0.52p/mes)
- Prova competencial amb entrevista on s'avaluaran les següents aptituds: treball en equip, resolució d'incidències, gestió del canvi, autonomia i orientació al client (15p. màxim). En el cas de no superar aquesta prova, la persona quedarà descartada.
Què t'oferim
- Contractació indefinida a temps complet.
- Retribució segons conveni SISCAT, Grup 6.
- Accés a programes de formació continuada.
Les persones que sol·licitin aquesta posició, cal que en el Currículum Vitae indiquin correctament les dates d'inici i finalització de cada experiència professional, les hores de formacions complementaries i, si s'escau, el coneixement del mòdul de logística de SAP.
Contra la present Resolució, que esgota la via administrativa, podrà interposar-se potestativament recurs de reposició en el termini d'un mes, a comptar des de l'endemà de la seva publicació, en virtut dels articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, o interposar directament el corresponent recurs davant el Jutjat Social competent en el termini de dos mesos a partir de la publicació d'aquesta Resolució, de conformitat amb les disposicions de la Llei 36/2011, de 10 d'octubre, reguladora de la jurisdicció social.