Convocatòries Altres convocatòries
Tècnic de suport a l'usuari (Help Desk)
Entitat/empresa
Serveis Auxiliars a la Sanitat (SAS)
Tipus de convocatòria
Externa
Termini
Inici: Dilluns 20 de juny de 2022
Final: Diumenge 3 de juliol de 2022
Estat:
Adjudicada a Francesc Hidalgo
Detalls de la plaça
La seva funció principal és donar suport als usuaris de les empreses a les que SAS dóna servei, en la utilització d'elements informàtics, intentar resoldre les sol·licituds i/o derivar-les als perfils tècnics adients dins l'equip d'Informàtica. També inclou tasques administratives pròpies de la Unitat.
ES REQUEREIX:
- Titulació mínima de Cicle Formatiu de Grau Superior de la branca informàtica, o bé, experiència laboral que pugui convalidar el coneixement de la titulació.
- Coneixements bàsics de microinformàtica i complets en eines ofimàtiques.
- Habilitats de comunicació i facilitat per entendre i posar-se en el lloc dels seus interlocutors.
ES VALORARÀ:
- Experiència en llocs de treball similars.
- Coneixements en entorns de xarxes i en programació SQL.
- Alt sentit pràctic, flexibilitat, organització i mètode.
S'OFEREIX:
- Incorporació a l'equip de Sistemes i TIC.
- Contractació indefinida.
- Dedicació completa, amb jornada flexible.
- Formació continuada adaptada al perfil seleccionat.